Ryggskott!

2 januari – en vanlig böjning för att lägga grönsaker i kylen…och då vek sig ryggen – obehagligt och ont!!
Så akuttid hos naprapat Therese och en tuff behandling och rehab långsiktigt!
Hatar att vara begränsad! Men bara att lyssna på kroppen….på tal om kroppen – tycker att förra året innebar en hel del stök med kroppen min – börjar det att ha att göra med åldern? Eller är det en reaktion av allt jobb och så mycket övertid jag dras med?!

Det här har stökat runt senaste halvåret…
Två tandkronor lagade, med fortsatta ilningar i tand (behandlas med zenzodyn-tandkräm som smetas på)….
Musarm/tennisarmbåge maj-13 och framåt (akupunktur, laserbehandling som fortgår med dubbel körning från nu och rehabträning)….
Ryggskottet som jag skrev nyss om…
På väg mot nån slags övergångsfas som kvinna som kommer senare…
Högt kolesterol som behöver kollas av…
Påsar under ögonen – hur kom dom dit?
Utbredning av grått hår…varje gång kan min frisör hitta fler och vi färgar håret frenetiskt…
Flera förkylningar….onödigt trist!
Urinvägsinfektion….länge sen men antibiotika behövdes…
Bilglasögon…ja ögat förändras och kände att med min monovision då blev inte långa sikten bäst vid bilkörning så då har jag såna glasögon som gör saker bättre!

Å andra sidan – jag mår tokbra! Tränar 3 ggr i veckan, vardagsmotion, tar vara på tid, jobbar mindre och njuter mer! Och vintern kom – me like!!

20140122-201713.jpg

20140122-201730.jpg20140122-201749.jpg20140122-201808.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar